Hjemmestrik i brug #2

foto, 3
Redy fra Ankestrick

Min yndlingssweater, som jeg både bruger som jakke om sommeren og som almindelig bluse indenfor om vinteren, er ubetinget denne grå sag.

Mønsteret er Redy af Ankestrick, og det er anden gang jeg strikker modellen.

Den er strikket i Højlandsulden fra http://www.garnudsalg.dk sat sammen med Silk kid mohair  fra samme firma, og den vejer næsten ingenting.

Jeg fulgte opskriften til og med opdelingen til ærmer og krop, og resten strikkede jeg efter egne mål. Jeg har meget hjemmestrik, men denne er helt klart favoritten.

foto (55)
Vinterklar
4 thoughts on “Hjemmestrik i brug #2

Skriv et svar

