Strikkeopskrifter på enkel strik

foto(84)Jeg har efterhånden fået taget mig sammen til at skrive et par af mine opskrifter ned. Nogle er gratis og nogle koster lidt.

Filosofien bag mine opskrifter er, at de skal være simple, tilgængelige for de fleste og nemme at passe ind i garderoben. Du vil derfor ikke finde kringlede designs med mange detaljer, men derimod enkle modeller.

Jeg har skrevet opskrifter til de designs, som jeg selv stod og manglede i min egen garderobe. Måske mangler de også i din.

Opskrifterne findes her:

http://www.ravelry.com/designers/byprojecthandmade-2

Glædelig påske derude.

2 thoughts on “Strikkeopskrifter på enkel strik

    1. Så lidt søde Ingrid, hvis du får lyst til at strikke til dig selv, så sender jeg gerne opskrifterne helt gratis, bare for at se dig komme i gang med at strikke fine ting til dig selv, og ikke bare til pigerne 🙂

      Like

Skriv et svar

